Zagreb – “Najkolekcija 2010” Fotokluba Zagreb

U utorak 26. listopada 2010. godine u 19 sati, u Fotoklubu Zagreb, (Ilica 29/III, Zagreb) otvorenje je klupske izložbe fotografija, Najkolekcija 2010. Izložbu se može pogledati ponedjeljkom, srijedom, četvrtkom i petkom od 9 - 17 sati, a utorkom od 9 - 15 sati i od 19 - 21 sat. Izložba ostaje otvorena do 05.11.2010.

U utorak 26. listopada 2010. godine u 19 sati, u Fotoklubu Zagreb, (Ilica 29/III, Zagreb) otvorenje je klupske izložbe fotografija, Najkolekcija 2010. Izložbu se može pogledati ponedjeljkom, srijedom, četvrtkom i petkom od 9 – 17 sati, a utorkom od 9 – 15 sati i od 19 – 21 sat.

Iva Korenčić - Atom Heart Mother

Na ovogodišnji su natječaj članovi kluba poslali 84 kolekcije od kojih je žiri u sastavu: Slavka Pavić, Ines Lojna Funtak i Darija Tripalo izabrao njih 20. Ove su godine prema mišljenju žirija autori bili izuzetno kreativni što je urodilo velikom konkurencijom za izbor najboljih. Pri tome valja istaknuti činjenicu da su nekim autorima zbog visoke kvalitete prijavljenih radova primljene i dvije kolekcije – svaki je autor naime mogao predati po dvije kolekcije sastavljene od po 3 fotografije. Prvu je nagradu osvojila Iva Korenčić s kolekcijom “Grad duhova”. Kompletnu listu nagrađenih i primljenih autora možete vidjeti u prilogu.

Najkolekcija je tradicionalna izložba koju dugi niz godina Fotoklub Zagreb organizira za svoje članove. Izložba ostaje otvorena do 05.11.2010.

Iz kataloga

Nastanak skupa fotografija koji tvori kolekciju je prilično zahtjevan proces jer njegovo stvaranje traži dublje promišljanje koncepta – sukladno tome autor se ne može oslanjati na puku sreću koja bi se mogla nehotice pojaviti pri velikom broju snimljenih kadrova. Stvarajući kolekciju, autor stvara određenu priču – snimljene sekvence odabrane su kao isječci koji će biti sastavnice vizualne montaže fotografa. Nastajanje povezanih fotografija stoga se ne može jednostavno poistovjetiti s stvaranjem kolekcije marki – tu nije bitna puka repeticija forme, već nešto drugo: pažljivo režiranje filma koji se nastavlja vrtjeti u glavi promatrača i nakon što odgleda par odabranih izloženih sekvenci. Nije potrebno ići na neko posebno mjesto tražiti dobru fotografiju – obično vidimo samo ono što smo spremni vidjeti tj. ono što odražava naš duh u tom određenom trenutku.

Darija Tripalo