Recenzija Olympus Pen Lite ili Pen E-PL3 ili What’s in the bag

Mi na portalu nikad nismo radili famozne "in depth review" članke, nikad nismo sicirali i mučili fotoopremu. Naime, nemamo srca, a nemamo ni živaca onda sve to sastavljati u jedno. Tko god zatreba "recenziju na duboko" u nastavku je nekoliko linkova koji će svakome zadovoljiti apetite.

Mi na portalu nikad nismo radili famozne “in depth review” članke, nikad nismo secirali i mučili fotoopremu. Naime, nemamo srca, a nemamo ni živaca onda sve to sastavljati u jedno. Tko god zatreba “recenziju na duboko” u nastavku je nekoliko linkova koji će svakome zadovoljiti apetite. Tehničke specifikacije su ovdje, ne baš tu, malo niže, a kako se ono veli “reda radi” jer ipak vlasniku smo rekli da ćemo raditi recenziju opreme, a ne kako mi to zovemo – suživot s.

Prvo što moram priznati je da PEN Lite izvrsno izgleda na polici te u torbi i ako treba i tjedan dana nitko ni ne zna za njega, a svemu je razlog njegova veličina, odnosno ne-veličina, dakle mali i kompaktan. Ima nešto “težine” kad ga se uhvati u ruku što samo pokazuje da se ipak radi o nečem ozbiljnijem od klasičnog “konzum” digitalnog idiota.

>> Olympus PEN Lite / E-PL3 Review @ DPreview
>> Olympus PEN Lite E-PL3 review @ Techradar
>> Olympus PEN E-PL3 (PEN Lite) Preview @ Steve’s Digicams
>> Olympus Pen E-PL3 review @ Cameralabs
>> Olympus E-PL3 Review @ Photography Blog
>> Olympus PEN E-PL3 review

Na videu koji sam objavio prije nekih 3 tjedna, a zakačio sam ga na smo dno članka, evidentno je da full package dolazi s možda i malo previše sitnica. Kako previše? Naime, prilično je nepraktično uzeti foto torbu standardnih – ženskih dimenzija i s njom na fotkanje jer – previše toga ima unutra. I koliko god se trudili torbu održavati urednom, lijepo spremljenom, sve na svom mjestu – a ponajviše zaštitni poklopci na objektivu – to u kreativnoj fazi nikako ne uspijeha. Btw. fotograf s urednom torbom je isto što i kuhar s urednom kuhinjom  – glumac.

Genuine PEN3 torba nakon fotografiranja. Kao što sam naveo u tekstu prava je gnjavaža sve spremati onako na svoje mjesto.

Šalu na stranu, ili ne, Pen 3 je toliko zabavan da ni ciča zima, nedostatak rukavica pa i nedostatak kadrova ne prestavljaju problem. Ako ponestane ideja, okrenemo kotačić na ART i to je to, otvara se jedan novi svijeta, visoko dinamični tonovi, pinlight efekt, efekt zrnatog filma, pop art efekt, a da ne govorim o scenama poput panorama, djeca, djeca u šumi, djeca na drveću, muškarac ispred planine i muškarac iza planine, muškarac na ženi i žena na muškarcu modus, zatim kućni ljubimac kad jede krutu hranu i kućni ljubimac kad ne jede krutu hranu, djeca kad pušu svijeće, roditelji kada slave rođendan, te mnoštvo drugih scenarija koje uopće nisam naveo.

Najbolje da pribavite jedan PEN i dobrih tjedan dana samo otkrivate ćega sve ima.

Nadalje, ovaj modus doista postoji, to je 3D scenarij koji simulira dvije kamere. Kako, pitate se. Pa jednostavno, lupite prvu fotku, zatim maknete fotić par centimetara u stranu i lupite drugu fotku. Nakon nekoliko sekundi nekakvog procesinga fotoaparat prikazuje 3D sliku. Problem je u tome što onda trebate 3D preglednik – recimo televizor.

Jedan turistički lite motiv za razbijanje teksta. Dakle, uz ne tako idealne svjetlosne uvjete PEN 3 lite daje izuzetno fine i definirane boje.

Vrlo zanimljive az spomenuti su i razni dodaci kojeg na ovaj il onaj način šarafite na fotić, blic, EVF, širokokutni konverter, Rib-eye konverter, macro i kad pomislite da za sve to trebate imati mali 14-42 objektiv fi 37mm, skužite da se makro konverter može “raspoloviti” i bum odjednom ide i na fi 58mm. Doduše ne vidim prednost štekanja fisheye na 150mm, pa toga ni nema.

S fizičkog aspekta, tijelo je popunjeno raznim gumbićima, za slikanje, za snimanje, za šetanje izbornicima, za namještanje, ovog, pa onog, za skidanje objekiva, no ono što mu fali, ali doista fali jest grip, mislim, ovo je vizualni gledajući mali SLR, kad na njega našarafite 40-150mm doista vam treba mali grip za kažiprst i srednji prst s prednje strane da imate za što uhvatiti jer u protivnom pada iz ruke – ne da je meni pao, ali fakat, sklisko. Dakle teško ga je držati, osim, da osim, ako ga hvatate ko pravi fotograf, lijeva ruka pod objektiv, desnom okidanje – e onda ide fino.

Svi dijelovi su manje više plastični, objektiv, konverteri, te ostali dodaci. Sad će mnogi graknut, pih plastika, neču to. Ali ajde malo razmislimo, kaj sve danas nije od plastike? Ok, lanci za snijeg nisu. Kad ste vani na blizu nule, na koliko sam ja bio tjekom snimanja ovih fotaka, i kad bi za svaku fotku nešto šarafili mijenjali onda ste zahvalni dragom bogu kaj je to sve plastika i što se prsti ne smrzavaju. Još jedna prednost je što su izuzetno lagani, dakle bez problema u dvije ruke držite dva objekiva pridržavajući tijelo i pritom mjenjajući širokokutni konverter s jednog na drugi – da u komadu, s nogu, na nula stupnjeva, iznad betonirane podloge.

Procesor ima kakav ima, dovoljan, rezolucije kakve je, je, video je naravno full HD, dakle 1080p, formati fotaka od klasičnog 4:3 formata, pa preko 16:9, 6:6, 3:2 sve do 3:4. Fotke sprema u nekoliko JPEG kvaliteta, ali tu je i ORF, odnosno Olympus Raw File. Baterija je ok, dakle drži, ne k’o battery grip na D80, ali drži sasvim dovoljno, s time da indikator istrošenosti baterije na vrijeme upozorava o stanju baterije – ima još “mjesta” za pedesetak fotaka.

PEN 1 i PEN 2 su imali prilično kaotičan izbornik i upravljanje opcijama prilikom fotografiranja. PEN 3 je ispravio tu grešku, potrebno je desetak minuta upoznavanja s izbornicima i opcijama i stvar prelazi u naviku, kotačić i strelice i sve opcije su tu.

Uglavnom, rezime prije fotaka, isprobao sam dosta fotoaparata, što je najbitnije prošao sam sve PENove, ali za trojku najozbiljnije mogu tvrditi da bi Zakonom RH trebalo propisati obavezno nošenje PEN E-PL3 kad izlazimo u javnost te obavezno plaćanje godišnje premije osiguranja.

Da, bila je kod nas na recenziji dva tjedna, sutra prolazi treći tjedan i još mi je teško pomisliti da je moram vratiti i dalje se hrvat s Nikonom.

Jel ovo HDR ispod peke? Nije ovo je takozvani dramatični efekt koji se skriva u ART izborniku. Dakle jedna fotografija, nema veze s pravim HDR-om već se softver malo poigrava sa shadows/highlits. Fotka osim promjene veličine nema nikakvih obrada na računalu, a kao ni bilo koja ostala - dakle sve su izvorno iz aparata
Kad fotić stavite na A ili bilo koji ne-M modus i usmjerite k'o najokrutniji amater objektivom u sunce dobivate ovakak produkt. Sasvim upotrebljiva fotografija koju bi skoro zakačio na zid radne sobe
...a onda mu još našarafite i riblje oko
Još jedan primjer "drame" koju postižete ovim fotićem. Sama kvaliteta tih ART fotografija nije na nekom zavidnom novu, ali ipak - onako nekako su baš fav :)
Soft fokus ART efekt - ne vidim neki ART u ovome, a možda sam umjesto ovog nasumično odabranog pozera od jednog ponuđenog morao uzeti neku 22 godišnjakinju raspuštene kose. Tko zna, to prepuštam vama na testiranje
Kad Olympus veli da je to efekt filmskog zrna onda ono posljednje što pomislim jest da je to zrno veličine kukuruza. Mogli su malo smanjiti to zrno, ali sve u svemu dobar efekt. Za mene je ovo drama na fotografiji, ali u pozitivnom smislu

 

Pin light ART efekt, odnosno naglašeno vinjetiranje. Nekad smo bježali od toga, skidali svaku pomisao na vinjetiranje pomoću fotošopa, ali danas ko da nas opet crni rubovi nose. Osobno nisam neki pristalica, ali eto zaslužuje jedan fav
Ova mi je nekako najdraža, ima još jedna meni draga fotka malo niže, ali ova je ipak the fav. Ne zato jer su glavni protagonisti moje noge i tene il zato jer sam je osobno uslikao - a sve sam ih - već zato jer mi nekako legla s prve u oko
Takozvani minijatura efekt. Doduše kadar je potpuno promašen za temu minijature ili tilt'n'shift, ali čisto da demonstriram ideju. Nedostatak face glavnog aktera nema veze sa efektom već krivo izmjerenim svijetlom - ne spašava ni raw
Još malo onoga što u Olympusu zovu dramatični tonovi
Skidamo sve konvertere i prelazimo na 150 milimetara. Uvjeti svjetla su loši, sunca više nema, ali još uvijek PEN3 radi sasvim pristojne slike
Detalj, nije bitno koji, uglavnom 100% crop detalj s prethodne slike, loši uvjeti svijetla, sunca nema, ISO prilično veliki za ovako male senzore - 320. Rezultat zapanjujući
Ovaj bombarder je isto ulovljen na 150mm s istim tim lošim uvjetima svijetla. Bez obzira što je nebo fino plavo. Niže je i detalj.
Uz malo povećanje i sreće s lokoćom vidimo i koju pljuge puši pilot.
Izvor svijetla iza modela - sunce iza glave, oko 100 milimetara, dosvjetljavanje bljeskalicom i sve to skupa na 6x6 formatu. Savršeno
Par koraka bliže modelu da bljeksalica bolje uhvati, doduše na brzaka izmjereno svijetlo pa izgleda isprano, ali uz samo minutu truda i po mogućnosti mirnog modela rezultati mogu biti zapanjujući
DOF prilično pristojno odrađen, a znamo da mali senzori na kompaktima muku muće s dubinskom neoštrinom
Prebacivanje u 16:9 format za ovaj fini večernji intermezzo
Sasvim pristojno definiranje detalja
Modus scene - djeca se igraju - i iz ozbiljnih osoba radi pravu djecu
Uuu Pop Art efekt, koje boje, koja igra, koji detalji
I završavamo s ovim prekrasnim zalaskom Sunca koje je već zašlo prije dvadesetak minuta. Al ne brinite tu je modus Zalazak Sunca koji i kad Sunca više nema daje prekrasne tople nijanse.

Sve u svemu Pen Lite E-PL3 je pravi mali ljubimac. Jednom kad ga isprobate teško se odvajati od njega. Napomenimo samo da su sve ove fotografije rađene na principu point and shoot i bez ikakve, osim promjene veličine, dodatne obrade na računalu. Sve što vidite uz ovaj članak direktni je proizvod fotoaparata. Ako se odlučite za spremanje samo u RAW formatu onda možete zaboraviti ove efekte jer oni nastaju naknadnom obradom u samo fotiću, kaj je i logično.

Što se tiće video zapisa, njih nisam postavljao. Razlog tome je jednostavan. U svoj toj zaokupljenosti fotićem zaboravio sam prebaciti u HD rezoluciju prilikom snimanja, tako da su svi video zapisi u rezoluciji 640×480, a to nema smisla postavljati kao referentni video. Mada su prekrasni, ali to znam samo ja.

Kao dodatak članku zakačio sam i ZIP arhivu s nekoliko nasumično odabranih ORF datoteka (oko 125 megabajta) ako vas zanima detaljna analiza kvalitete fotografija.

>> Datoteka ORF 1, ORF 2, ORF 3

A sad, nažalost slijedi pakiranje malca u svoju kutijicu i vraćanje pravom vlasniku – Olympus Hrvatska.

Specifikacije

Tip
Materijal tijela Metal
Navoj objektiva Micro Four Thirds
Optički senzor
Tip 4/3 ” Live MOS senzor
Efektivni pikseli 12,3 megapiksela
Filtar boja Filtar primarnih boja (RGB)
Omjer stranica & područje 4:3 / 17,3 x 13,0 mm
Puna rezolucija 13,1 megapiksela
Obrada slike
Tip TruePic VI
Filtar
Filtar zaštite od prašine Supersonic Wave Filter
IR filtar Hibridni
LPF filtar Fiksni
Live View
Prikaz informacija Otvor objektiva, Brzina zatvarača, Automatski bracketing, AE zaključavanje, Način izoštravanja, Način rada, Stanje baterija, Moj način, pregled IS, Upozorenje interne temperature, Način rada za prepoznavanje Lica / Očiju, Način snimanja, ISO, Uzastopno snimanje, Balans bijele boje, Način mjerenja, Vrijednostt kompenzacije ekspozicije, AF okvir, AE zaključavanje, Informacije o snimanju, Spot mjerenje, Super FP, Status bljeskalice, Zaslon osjetljiv na dodir uvjeti, Žarišna udaljenost, Eye-Fi kompatibilnost, Način rada bljeskalice
AF tip Sustav detekcije kontrasta
100% vidno polje Pribl. 100 %
Nivoi uvećanja 5 / 7 / 10 / 14 x
Stabilizator slike
Tip Pomicanje senzora
Načini snimanja Dvo-dimenzionalna, horizontalna ili vertikalna aktivacija
Raspon brzine zatvarača 2 – 1/4000 s (nije raspoloživo u Bulb načinu)
Sustav izoštravanja
Metoda AF sustav detekcije kontrasta (kada se koristi objektiv koji nije kompatibilan sa kontrastnim AF-om, radi kao AF asistent)
Područje izoštravanja 35 točaka / Automatski i ručni odabir
AF zaključavanje Da , Zaključavanje na prvom koljenu okidača u jednostrukom AF načinu, AE/AF gumbu zaključavanja (korisnička postavka)
Načini snimanja Ručno izoštravanje, Jedna snimka AF, Kontinuirani AF, Jedna snimka AF + MF, AF praćenje
AF lampica Da
Ekstenzija Prepoznavanja lica AF prepoznavanja zjenice: Off, Prioritet lijeve strane, Prioritet bliže strane, Prioritet desne strane
Stalni AF Da
Ručno izoštravanje Da , S uvećanim područjem izoštravanja
Sustav ekspozicije
Načini snimanja Programirano, i-Auto, Prioritet otvora objektiva, Prioritet zatvarača, Ručno, Scenski programi, Umjetnički filtar
Kompenzacija ekspozicije +/- 3 EV ( 1, 1/2, 1/3 koraka )
Bracketing ekspozicije 2 / 3 / 5 slika ( +/- 1/3, 2/3, 1 EV koraci )
7 slika ( +/- 1/3, 1/2, 2/3 EV koraci )
ISO bracketing 5 slika ( 1/3, 1/2, 1 EV koraci )
AE zaključavanje Da (Fn1/Rec tipka)
Moj način 4 vlastite postavke
Funkcija poboljšanja Tehnologija prilagodbi sjena
Scenski programi
Broj scenskih programa 24
Načini snimanja Portreti, e-portret, Krajolik, Portret u krajoliku, Makro, Sport, Noćna scena, Portret i noćna scena, Djeca, High key, Low key, Digitalna stabilizacija slike , Priroda Makro, Svijeće, Zalazak sunca, Dokumenti, Panorama, Vatromet, Plaža i Snijeg, Fisheye predleća, Makro konverter, 3D
Višestruka ekspozicija
Max. broj fotografija 2 slika (snimanje)
3 slika (editiranje)
Automatska kontrola signala Da
Pomoć pri kadriranju Live View
Mjerenje svjetla
Metoda TTL mjerenje svjetla
Područja 324 područja Sustav osjetljivosti višestrukih uzoraka
Raspon detekcije 0 – 20 EV (17mm f2,8, ISO 100) Digitalni ESP i mjerenje s težištem u centru, spot mjerenje
Načini snimanja ESP mjerenje svjetla, Spot mjerenje, Prosjek sredine, Osvjetljenje, Sjena
Umjetnički filtar
Načini snimanja Pop Art, Mekani fokus, Zrnati film, Pin Hole, Diorama, Dramatični ton
Varijacija / Efekt Raspoloživo
Osjetljivost
Automatska ISO 200 – 12800 (podesivo ISO 200 – 1600)
Ručno ISO 200 – 12800
Zatvarač
Vrsta zatvarača Komjutorizirani zatvarač
Samookidač 2 s / 12 s
Sprječavanje potresanja zbog pomicanja ogledala Da kašnjenje okidača:
Brzine zatvarača
Raspon brzine zatvarača 1/4000 – 60 s (u koracima od 1/3, 1/2, 1 EV)
Bulb snimanje Do 30 minuta (najdulje vrijeme moguće je odabrati u izborniku, tvornička postavka je 8 minuta)
Balans bijele boje
AUTO sustav balansa bijele boje Napredni sustav detekcije pomoću Live MOS senzora
Ručni balans bijele boje (na jedan dodir) Da
Bracketing balansa bijele boje 3 slika / +/- 2, 4, 6 stupnja
Balans bijele boje na jedan dodir 2 korisnička postava
Korisnička postavka balansa bijele boje 1 postavci može se dodijeliti temperatura u Kelvinima (2000K – 14000K)
Aktualne vrijednosti Žarna nit, Fluorescentna rasvjeta 1, Sunčano, Bljeskalica, Oblačno, Sjena
Auto bljeskalica podešavanje Off / Auto WB / Bljeskalica
Osigurava tople boje On / Off
Snimanje u nizu
Brzina (H) Pribl. 4,1 fps
Pribl. fps 5,5 fps (kada je I.S. ugašen)
Ugrađena bljeskalica
Gamut (prostor boja) sRGB / AdobeRGB
Oštrina 5 razina
Kontrast 5 razina
Zasićenje 5 razina
Crno-bijeli filtar Žuta, Narančasta, Crvena, Zelena
Crno-bijeli ton Sepia, Plavo, Purpurno ili Zeleno u Crno-Bijelom načinu.
Način slike i-Enhance, Vivid, Natural, Portrait, Muted, Monotone
Gradacija 4 razina (auto, high key, normal, low key)
Obrada slike TruePic VI
Bracketing Umjetničkih filtara Raspoloživo
Efekt telekonvertera 2 x
Načini snimanja AUTO, Ručno, Ručno (Puna, 1/4, 1/16, 1/64), Smanjenje efekta crvenih očiju, Spora sinkronizacija sa smanjenjem efekta crvenih očiju, Spora sinkronizacija, Spora sinkronizacija na drugu zavjesicu, Dopunska bljeskalica, Isključeno
Tip Izmjenjiva bljeskalica (u pakiranju)
Kompenzacija bljeska +/- 3 EV ( 1/3, 1/2, 1 EV koraci )
Brojka vodilja 10 (ISO 200)
Ručne postavke Puna, 1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32, 1/64
X-sync brzina 1/160 s
Kontrola vanjske bljeskalice
X-sync brzina 1/160 s / 1/4000 s (Super FP)
Tip TTL AUTO, AUTO, MANUAL, FP TTL AUTO, FP MANUAL
Načini snimanja Automatska, Smanjenje efekta crvenih očiju, Spora sinkronizacija, spora sinkronizacija na drugu zavjesicu, Dopunski bljesak za zasebne bljeskalice, Ručno
Intenzitet +/- 3 EV ( 1/3, 1/2, 1 EV koraci )
Napomena: Neke funkcije su raspoložive samo ako su podržane od strane eksterne bljeskalice.
Bežična Kontrola Bljeskalica
Broj kanala 4 kanala
Kompatibilne vanjske bljeskalice FL-50R, FL-36R, FL-300R
Način kontrole Kontroliranje i aktiviranje ugrađenom bljeskalicom
Grupne postavke 3 grupa
Raspoloživo kod snimanja s fotoaparatima kompatibilnim s Olympus bežičnim RC bljeskalicama.
Zaslon
Tip zaslona Nagibni LCD
Veličina zaslona 7,6 cm / 3,0 ” (16:9)
Rezolucija 460000 točaka
Namještanje osvjetljenja +/- 7 razina
Balans boje A-B: +/-7 nivoi, G-M: +/-7 nivoi
Super kontrolni panel
Prikaz informacija Indikator stanja baterija, Način snimanja, Brzina zatvarača, Vrijednost ekspozicije, Indikator kompenzacije ekspozicije, ISO, AE bracketing, AF okvir, Način izoštravanja, AEL notifikacija, Prepoznavanje lica, Broj slika koje se mogu pohraniti, Način mjerenja, Način ekspozicije, Pregled nivoa ekspozicije, Vrijednost kompenzacije bljeska, Gamut (prostor boja), Gradacija, Vrijednost kompenzacije zasićenja boja, Vrijednost kompenzacije oštrine, Vrijednost kompenzacije kontrasta, Balans bijele boje, Vrijednost kompenzacije balansa bijele boje, Smanjenje šuma, Način rada bljeskalice, Način upravljanja, Upozorenje interne temperature, Histogram
Formati snimanja
RAW 12 bit
RAW i JPEG Da paralelno snimanje
JPEG Da
Omjer stranica 4:3 / 3:2 / 16:9 / 6:6 / 3:4
MPO (3D) Da
Veličina slike
RAW 4032 x 3024 komprimirano / 13.8 MB / slici
4032 x 3024 Optimalna (kompresija: 1/4) / 5,9 MB / slici
4032 x 3024 Standardna (kompresija: 1/8) / 2,7 MB / slici
2560 x 1920 Standardna (kompresija: 1/8) 1,1 MB / slici
1024 x 768 Standardna (kompresija: 1/8) / 0,3 MB / slici
Snimanje slika
EXIF 2,2
PIM III
DPOF Da
DCF Da
Sustav video zapisa
Format snimanja AVCHD / AVI Motion JPEG®
Način stabilizacije slike Da Digitalna stabilizacija slike
HD Kvaliteta video zapisa Full HD 1920 x 1080 (16:9) 60i, 17Mbps (AVCHD)
Full HD 1920 x 1080 (16:9) 60i, 13Mbps
HD 1280 x 720 (16:9) 60p, 17Mbps
HD 1280 x 720 (16:9) 60p, 13Mbps
HD 1280 x 720 (16:9) / 30 fps (AVI Motion JPEG®)
Kvaliteta video zapisa 640 x 480 / 30 fps (AVI Motion JPEG®) 14 min.
Maks. vrijeme snimanja 14 min (SD) / 7 min (HD) (AVI Motion JPEG®)*
29 min (HD) (AVCHD)
Maks. veličina datoteke 2 GB (Motion-JPEG)
4 GB (AVCHD)
Načini snimanja Prioritet otvora objektiva, Umjetnički filtar, Ručno, Programirano, Prioritet zatvarača
Snimanje zvuka
Ugrađeni mikrofon Stereo
Eksterni mikrofon Opcijski
Format snimanja Dolby Digital (AVCHD)
Stereo PCM/16bit, 48kHz, Wave Format Base (Motion-JPEG)
Bilješke o snimci 30 s
Zvučnik Da
Pregledavanje slika
Načini snimanja Indeks, Kalendar, Zoom, Slide show, Video zapis, Jedna
Light box Da
Histogram u načinu reprodukcije Da
Informacije o snimanju Off / On
Brisanje / zaštita / funkcija kopiranja
Načini brisanja Jedna, sve, odabrane
Način zaštite slike Jedna fotografija, Izabrane fotografije, Sve fotografije, Otključaj zaštićene (Jednu/Sve izabrane)
Izbornik
RAW obrada Da
Smanjenje efekta crvenih očiju Da
Sepia Da
Crno – bijelo Da
Promjena veličine Da
Namještanje zasićenja Da
Prilagodba sjena Da
Obrezivanje Da
e-portret Da
Jezici izbornika fotoaparata Engleski, francuski, njemački, španjolski, talijanski, ruski, češki, nizozemski, danski, poljski, portugalski, švedski, norveški, finski, hrvatski, slovenski, mađarski, grčki, slovački, turski, latvijski, estonski, litvanski, ukrajinski, srpski
Korisničke opcije
Moj način mogućnost snimanja 4 postavke
Sučelje
Medij za pohranu SD Memorijska kartica (SDHC, SDXC, UHS-I kompatibilan) Klasa 6 se preporuča za snimanje video zapisa
HDMI™ Da Mini konektor (tip C) *
Hi-Speed USB priključak Da
Kombinirani V & USB izlaz Da NTSC ili PAL odabir
* “HDMI”, HDMI logo i “High-Definition Multimedia Interface” su zaštitni znakovi ili registrirani zaštitni znakovi tvrtki HDMI Licensing LLC.
Kompatibilan s Eye-Fi karticama Da
BlueTooth Da
Napajanje
Baterija litij-ionska baterija
Stanje pripravnosti Odabir između 1, 3, 5, 10 min. ili isključeno.
Live View snimanje Pribl. 330 slike (100% sa Live Viewom)
Okruženje
Temperatura 0 – 40 °C radna temperatura / -20 – 60 °C temperatura pohrane
Vlaga 30 – 90 % radna vlažnost / 10 – 90 % vlažnost mjesta za pohranu
Veličina
Dimenzije (Š x V x D) 109,5 x 63,7 x 37,3 mm (bez isturenih dijelova)
Težina 265 g (bez baterija i kartice)