Mali savjeti – Halloween fotografija

Pošto nam se bliži Halloween pravo je vrijeme za nekoliko savjeta za bolju haloween fotku. Ti se savjeti ne razlikuju u mnogočemu od općenitih pravila dobre fotografije uopće. Na volju vam je više nego dovoljno motiva kao što su tikve, kostimirani ljudi, kuće, uličice, mračni kutovi i sl., pa odaberite neki ili neke i bacite se na posao, no imajte na umu sljedeće:

Pronađite nešto zanimljivo
Dobra fotografija je ona koja privlači pozornost.

Pravilo trećine
Ovo pravilo zaslužuje kompletan članak, pa za sada sve o tome možete pročitati ovdje.

Popunite kadar
Potrebnu dramatiku pojačati će pun kadar, drugim riječima približite se motivu.

Prazni prostor
Ako fotografirate lica, jedan od kompozicijskih trikova jest taj da im ostavite prazan prostor sa strane u smjeru kojeg gledaju.

Kut snimanja
Pokušajte pronaći neuobičajen kut snimanja.

Detalji
Koncentrirajte se na detalje. Možda je teško odoljeti zavodljivoj svjetlosti Halloweena, no zastanite malo, obratite pozornost na detalje i prepoznajte njihovu draž.

Grupne snimke
Halloween je vrijeme kada se ljudi okupljaju i druže. Dobra prilika za vježbanje grupnih fotografija.

Skriveno fotografiranje
Spontane (nenamještene) fotografije su uvijek bolje. Budite diskretni.

Slabo svjetlo
Izbjegavajte jarko svjetlo. Dramatika, mrak, strava i užas čar su ovog dana.

Difuzna bljeskalica
Ako već morate koristiti bljeskalicu, difuzirajte je. Probajte staviti celofan u nekoj boji. Rezultati bi mogli biti još dramatičniji.

Tikve
Kod fotografiranja tikve malo se poigrajte sa ekspozicijom (kraća/duža). Upalite više od jedne svjećice, dobiti ćete bolji efekt.