Fotografirajte sad – fokusirajte kasnije

Biranje fokusa nakon fotografiranja? Kako je najavljeno novi fotoaparat koji uvodi radikalnu promjenu u načinu fotografiranja. Izrađen je od anodiziranog aluminija, 8x optičkog zooma i maksimalnim otvorom blende od f/2. Postoje samo dva gumba: jedan za uključi/isključi i okidač.

Biranje fokusa nakon fotografiranja? Kako je najavljeno, novi fotoaparat uvodi radikalnu promjenu u načinu fotografiranja. Izrađen je od anodiziranog aluminija, 8x optičkog zooma i maksimalnim otvorom blende od f/2. Postoje samo dva gumba: jedan za uključi/isključi i okidač.

Većina postojećih senzora bilježi svjetlost prilikom pada na senzor, bilježeći svaki piksel kao vrijednost za pojedinu boju. Novi senzor bi trebao uhvatiti boju, intenzitet i smjer svake zrake svjetlosti – kao da snimate informacije u vektorima, a ne u pikselima, a to zahvaljujući pomoći niza mikro objektiva. To bi korisnicima otvorilo brojne opcije i kontrolu nad fotografijom kao ništa do sad. Glavna novost je mogućnost kontrole fokusa fotografije nakon fotografiranja.

Galeriju demo fotografija možete pogledati ovdje. Prodaja Lytro Light Field fotoaparata je predviđena za 2012. godinu i to po cijeni od 400 dolara.

U nastavku se malo poigravajte fokusom ove fotografije…


Za fokusiranje određenog dijela fotografije kliknite mišem na taj dio.