Erwin Olaf

Nizozemski fotograf koji je izvrsno kombinirao fotografski žurnalizam i studijsku fotografiju. Njegov fotografski svijet odiše spolnošću, seksualnošću, humorom, ali ponekad i očajem.

Nizozemski fotograf koji je izvrsno kombinirao fotografski žurnalizam i studijsku fotografiju. Njegov fotografski svijet odiše spolnošću, seksualnošću, humorom, ali ponekad i očajem.

Erwin Olaf (1959) fotografijom se bavi na način da fotografira serije, s jedne strane kao autorske radove, a s druge kao komercijalne uratke za tvrtke kao što su Levis, Diesel, Lavazza, Microsoft, Siemens, BMW i Nokia. Njegov rad osim izvrsne režije i aranžmana u studiju obilježava provokativnost i ekstravagantnost, te ironijsku crtu.

Olaf u svom radu najviše voli svijet snova i nestvarnosti. Osim njegovog talenta bitna je suradnja sa stilistima, make-up artistima, te manekenkama.

Kad fotografira osobe, nije mu uvijek važna cijela osoba, već su to ponekad samo dijelovi tijela, izražajni detalji. Na nekim fotografijama istaknute su frizure ženskih likova,  naglašena je šminka ili odjeća. Počevši sa snimanjem prizora iz realnosti i svakodnevice, ubrzo napušta tu orijentiranost, te se posvećuje stilizacijskoj fotografiji. Ta stilizacijska fotografija prelazi često u filmsku fotografiju, pa se tako brišu granice između fotografije i filma.

Zadivljujuća je njegova sposobnost kad fotografijama prenosi emocije na izuzetno suptilan način, svjestan da je ljepota samo ambalaža.

odabrao: Krešimir Mikić