Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu
Nikon Hrvatska pokrenuo natječaj „Ja sam Nikon“

Nikon Hrvatska pokrenuo natječaj „Ja sam Nikon“

Tvrtka Fototeh d.o.o., ekskluzivni zastupnik i distributer Nikona u Hrvatskoj, u srijedu je pokrenula javni natječaj pod nazivom „Ja sam Nikon“ koji je namijenjen svim učenicima fotografskog usmjerenja srednjih škola za izradu najbolje umjetničke fotografije. Natječaj traje do 21. siječnja 2011. godine i u tom razdoblju svi mladi fotografi imat će priliku pokazati svoj talent, maštu i krativnost koji će im pomoći u osvajanju vrijedne Nikonove opreme koja uključuje DSLR fotoaparat i objektiv kako bi lakše započeli svoju karijeru profesionalnog fotografa.

  • Natječaj je usmjeren prema svim srednjim školama koje u Hrvatskoj obrazuju učenike za fotografska zanimanja
  • Autor najbolje fotografije bit će nagrađen vrhunskim Nikonovim fotoaparatom i objektivom, a ostali radovi javnosti će biti predstavljeni u sklopu izložbe tijekom veljače 2011. godine

Natječaj „Ja sam Nikon“ tvrtka Fototeh je pokrenula kako bi potaknula i nagradila kreativni izričaj mladih umjetnika te kako bi se oni od početka svoje profesionalne karijere upoznali s vrhunskim Nikonovim fotoaparatima i objektivima koje profesionalni fotografi oduvijek smatraju samim vrhom na području fotografske tehnologije. Predmet samog natječaja je fotografiranje najbolje umjetničke fotografije na temu „Ja sam Nikon“. To znači da svaki kandidat može odabrati bilo koju temu fotografije (npr. portret, pejzaž, pokret, arhitekturu i sl.)., da tehnika fotografiranja i izrade nije određena te nema nikakvih ograničenja, a mladi fotografi imat će potpunu kreativnu slobodu kako bi u potpunosti mogli zadovoljiti svoje umjetničke sklonosti.

Ocjenjivački sud, kojeg predstavljaju i neka od najpoznatijih imena hrvatske fotografije poput Ive Pervana, Marina Topića i Saše Novkovića, odlučit će o najboljoj umjetničkoj fotografiji, a autor će biti nagrađen Nikonovim DSLR fotoaparatom i objektivom. Ostali radovi, koji će po ocjeni suda zadovoljavati zadane kriterije, bit će izloženi na javnoj izložbi u jednoj od zagrebačkih galerija tijekom veljače 2011. godine.

Ovaj natječaj nastavlja se na Nikonovu novu reklamnu kampanju „Ja sam Nikon“ čiji je cilj spajanje njegovog bogatog nasljeđa profesionalizma, autentičnosti i inovativnosti s ambicioznim fotografima i u potpunosti se slaže s Nikonovom korporativnom filozofijom „Pouzdanost i kreativnost“ koja predstavlja nepromijenjiva načela kojima je tvrtka oduvijek posvećena.

Više informacija potražite na internetskoj stranici www.fototeh.hr

Komentari

komentara

Objavio – 26. listopada 2010. – Natječaji